2. ცხოველები

2. ცხოველები#

ცხოველთა იერარქია (მემკვიდრეობა + პოლიმორფიზმი)


demo

აღწერა: შექმენით ცხოველების კლასების იერარქია.

კლასები:

  • Animal (ძირითადი კლასი)

    • ველები: name, age - სახელი, ასაკი

    • მეთოდი: makeSound() - ხმის გამოცემა

  • Dog და Cat კლასები, რომლებიც აფართოებენ (extend) Animal კლასს.

    • გადაწერეთ makeSound() მეთოდი, რომ დააბრუნოს შესაბამისი მნიშვნელობები

ამოცანა:

  • შექმენით Animal ობიექტების ტიპის მასივი, რომელიც მოიცავს როგორც ძაღლებს, ასევე კატებს.

  • გაიარეთ მასივში ციკლით და გამოიძახეთ makeSound() თითოეულ ობიექტზე.

მიზანი: მემკვიდრეობისა და runtime პოლიმორფიზმის გაგება.